Skip to main content

Felanmälan

Om du märker fel eller säkerhetsbrister (t.ex. belysning, dörrar, inventarier) i Majstrandens allmänna utrymmen eller i din bostad, ber vi dig meddela om dem omedelbart till fastighetsservice via den elektroniska felanmälningstjänsten.

Felet åtgärdas så fort som möjligt.

Vid brådskande ärenden såsom om du t.ex. har låst ut dig, kan du också kontakta fastighetsservice (vardagar kl. 7-15) per telefon på 029 428 2910

Utanför dessa tider bör du kontakta journumret där brådskande ärenden sköts av Suomen Huoltopäivystys på 040 724 7395

Så här gör du en felanmälan

1

Välj vilken fastighet det gäller
2

Fyll i ditt namn, telefonnummer och e-post
3

Fyll i beskrivning på felet så noggrant som möjligt (Kom ihåg din adress om felet är i din bostad!)
4

Spara